تداعی آزاد

آخرین مطالب

دژ-من: قسمت دوم

شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۰۶ ق.ظ

پرسش یک دوست: اگر می‌توانند دانشی را رمزگشایی کنند و چیزی را به علم اضافه کنند وگرنه مسحور کردن عوام از همه جا بی‌خبر را هر شیادی بلد است؟!

 

تداعی: عوام از همه جا بی‌خبر!!

 

خواص بالاخره می‌فهمند که تنها و تنها از بی‌خبران، رکب خوردن!

 

دش در پیشوند «من» و «خدا» همان نظمی است که نا-خود-آگاه می‌راند!

همان دالی که از دیده پنهان می‌شود تا به ملّیت خود مفتخر باشیم!!

 

فرق من با آن قدیسه‌پرست در این است؛ که با بی‌خبران می‌گویم نه روانکاوان!

 

 

 

 

 

  • مهدی ربیعی

نظرات  (۱)

سلام

دش به عنوان پیشوند هر دو کلمه منظورتون هست؟

هم من   و هم  خدا

برای کلمه من متوجه شدم

 ولی کلمه خدا نتونستم با پیشوند دش سرهم بندی کنم

میدونم تداعی لزوما معنای مملموسی نداره ولی اگر امکان داره شما برامون سرهم بندیش کنید

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی