عَروسی!
مهدی ربیعی[1]
چکیده
پارانوئید زاده برای اینکه از بین گزینهها مبتلا به «انتخاب» نشود، درگیر و دار درستی یا نادرستی فحوای آنهاست!
چنین ابسسیونلی در اوج شکوفایی خودش بدل به یک روحانی جامعالاطراف میشود!
به خاطر همین است که «دَنِا» در شکل انسانی خویش نه در اوج خود، پی همجنس خواهی میرود!
در پیک بیماری کرونا از پیش یادآور شدم که دسترسی به متریال مرگ نزدیکتر میشود و در پی آن کشتن میآید، الان تاکید میکنم که سور و روس پی آن میآید!
پیماننامی برای تیغیدن دندانهای زنان تا جایی که راه دهد با آنها همپیمان است اما با جرثومه خویش تا ابد پیمان شکن است!
نهایتاً در مظان اتهام خیانت، کاتب آنهاست که آنها را به خین و خون میکشد!
واژگان کلیدی: پارانوئید، عروسی، سور، روس، خیانت، خین، خون، پیمان، مرگ، کشتن، کرونا، ابسسیونل
کودکی غریبزاده اما فامیل، پرسید؛ با ارتفاع گرفتن و نزدیکی به نور خورشید قاعدتاً باید گرممان شود ولی چرا سردمان میشود؟
چنین پرسشی به ظاهر ساده و پاسخی روشن دارد ولی چرا بدون کمترین تعمقی از کنار آن میگذریم؟!
درگیری در فحوای عمومی، حق «انتخاب» در پرسشهای واقعی اما دم دستی را میستاند همانطوری که ابتلاء به مرگ را از ما ربوده است، البته ابتلاء به بیماری جایگزین آن شده است!
چرا در این تحقیق، ما بعد کشتن، سور و عروسی نوید داده میشود؟
واپسزدن مرگ به درازی عمر آدمی پیش میرود، بطوری که برای سرپوش گذاشتن کشت و کشتار کشدار، جشن و سرور وسیعی به پا میشود!
و از دل آن عروسیها، کشوری به نام ع«روسی» برون میآید تا نمادین هر نزاعی برای مرگ را کنار زند!
اما امر واقع بسان همان اسطوره کرونا/وس، اول قدم قوم روس را درگیر کشتن دیگری میکند تا نهایتاً پای قوم توجیهدار که جنون مرگ دارد را به میان کشد!
حال باید حدس زده باشید که مابعد آن کشتار وحشیانه و بدون رَوایش قرار است چه سروری به پا شود!
چه بسا برای محکمکاری این پیمان، عروسی چندباره گرفته شود و از دل آن کشورهای جدیدتر زاده شود!
عهد و عقدهگشایی در ساختار زبانشناختی اینچنین رخ میدهد!
[1] . عضو هیات علمی روانشناسی، محقق بالینی در حوزه روانکاوی، زبانشناسی و فلسفه
- ۰۳/۰۶/۳۱